جمعه, سپتامبر 20, 2024

دکتر مریم ملکی

دکتر مریم ملکی
متخصص پوست و مو (درماتولوژی)

شماره نظام پزشکی: 38085

نشانی: اصفهان، چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه، مرکز لیزر هور

ساعت کاری:
روزهای زوج صبحها ساعت 8 الی 13
عصرها ساعت 15 الی 18
روزهای فرد ساعت 8 الی 13 صبح

در صورتی که اطلاعات ایراد داشت، به ما خبر بده! ثبت نظر شما


اطلاعات تکمیلی دکتر مریم ملکی

دکتر مریم ملکی در سال ۱۳۶۹ تحصیلات خود را در رشته دکترای عمومی با کسب رتبه اول کشور و در سال ۱۳۷۷ دکترای تخصصی پوست و مو را با کسب رتبه اول استان و رتبه سوم کشور به اتمام رسانید. او در سال ۸۱ به عضویت انجمن متخصصین پوست امریکا و در سال ۸۳ به عضویت انجمن متخصصین پوست اروپا در آمد. او همیشه در تلاش برای کسب علوم و فنون جدید و همچنین خرید جدیدترین تجهیزات به روز دنیا به کشورهای اروپائی و امریکائی سفر نموده و در سمینارها و کنگره های تخصصی پوست و موی داخل و خارج از کشور حضور فعال دارد.او در تاریخ ۸۹/۸/۱۲ موفق به ثبت اختراع دستگاه سنجش عمر گرافت های مو در عمل پیوند موی طبیعی شد .ایشان دائما سعی کرده کلینیک خود را از نظر خدمت رسانی و همچنین تجهیزات هم سطح کلینیک های مدرن اروپا و امریکا تجهیز نماید تا هموطنان عزیز بتوانند از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه پوست و مو بهره مند شوند.


پرسش های پرتکرار

زمینه های تخصص دکتر مریم ملکی چیست؟

خانم دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو درماتولوژی در اصفهان می باشند.

آدرس کلینیک دکتر مریم ملکی در اصفهان کجاست؟

برای ویزیت حضوری باید به مطب ایشان به آدرس اصفهان، چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه، مرکز لیزر هور مراجعه فرمایید.

نقد و بررسی

نحوه رفتار پزشک
نحوه برخورد پرسنل
نوبت دهی آسان
دانش و مهارت
میزان رضایت مندی

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

جدیدترین‌ها

جدیدترین‌ها

دکتر مریم ملکی دکتر مریم ملکیمتخصص پوست و مو (درماتولوژی) شماره نظام پزشکی: 38085 نشانی: اصفهان، چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه، مرکز لیزر هور ساعت کاری: روزهای زوج صبحها ساعت 8 الی 13عصرها ساعت 15 الی 18روزهای فرد ساعت 8 الی 13 صبح مسیریابی روی نقشه تماس تلفنی...