خانه برند برند آرایشی بورژوا

برند آرایشی بورژوا

0

بورژوا با هدف زیبایی آفرینی و گریم کردن بازیگران تئاتر شروع به کار کرده است و امروزه یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برند های آرایشی جهان به شمار می‌رود.

تاریخچه برند بورژوا

در سال 1830 یک متخصص زیبایی به نام جوزف آلبرت پانسیون در پاریس که فروشنده لوازم گریم تئاتر بود ایده‌ای جدید را طرح کرد. او تصمیم گرفت شبانه در خانه شروع به ساختن قلموی مومی در رنگ ها و اندازه های مختلف کند، و برای هر یک از آن‌ها نامی انتخاب کرد. او نام قلموی گریم خود را حسود یا تب عشق گذاشت. پس از اینکه کار او با استقبال خوبی روبرو شد شروع به ساخت جعبه لوازم آرایشی کرد و نام آن را تولید کننده خاص محصولات زیبایی زنانه گذاشت. سرانجام در سال 1879 این برند توسط الکساندر ناپلون بورژوا توسعه پیدا کرد و امروزه یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان می‌باشد.

این کمپانی با عرضه لوازم آرایشی خلاقانه و به لطف ویژگی‌های منحصر به فردش، توانست خود را به عنوان یک برند پاریسی معتبر مطرح نماید. این برند فرانسوی با تولید و عرضه محصولات آرایشی باکیفیت در رنگ‌بندی و بافتی بی‌نظیر، توانست نام بورژوا را به عنوان پادشاه محصولات آرایشی مطرح کند و از این طریق ایده هایی خلاقانه و ناب را در محصولات تولیدی خود اعمال کند. مدیران این برند معتقدند، آرایش لذتی است که همگان باید از آن بهره‌مند شوند.

محصولات بورژوا در کشور فرانسه و با رعایت استانداردهای لازم در لابراتورهای این برند تولید می‌شوند و قوانین سختگیرانه موجود، متضمن کیفیت بالای این محصولات است. این برند پیشگام در عرصه مد، همواره مورد استقبال آرایشگرها و افراد سرشناس بوده است، به طوری که حتی عکس روی جلد بسیاری از مشهور ترین مجله ها به محصولات این برند اختصاص دارد و این کمپانی در بسیاری از مراسم فرش قرمز هالیوود نیز حضور داشته است.

معرفی محصولات برتر برند بورژوا

بورژوا در سال ۲۰۱۵ توانست فروشی در ۲۳۰۰۰ نقطه در ۵۰ کشور جهان ثبت کند که یکی از کشورهایی که در صدر جدول فروش قرار داشت ایران بود. برند بورژوا توانسته در ایران به یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی تبدیل شود. امروز در دنیای لوازم آرایشی کمتر خانمی است که این برند مشهور و محصولات بی نظیر آن در زمینه‌های آرایشی، عطرها و ادکلن‌ها و محصولات بهداشتی را نشناسد. برای خرید مطمئن از این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویترین مراجعه کنید.

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید.

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفاً نام خود را وارد کنید

خروج از نسخه موبایل